این سایت درجهت آموزش روشهای کسب موفقیت و ثروت و ایجاد انگیزه و خودباوری ایجاد گردیده است. امروز آینده ای است که در سالهای گذشته مشغول ساختن آن بودید . فردا آینده ای است که امروز مشغول ساختن آن هستید . بیایید با استفاده از آموزشهای ارائه شده در این سایت آینده ای زیبا خلق کنید .

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 6385

هدف ما


هدف ما

دوستان و همراهان مسیر موفقیت  سلام 

گروه آموزشی همراهان موفق قصد دارد در مسیر موفقیت و ثروت شما را تبدیل به بهترین مربی درباره "نحوه رسیدن به استقلال مالی"  نماید زیرا به شما راه شناسایی باورهای محدود کننده و چگونگی تغییر آنها را می آموزد. و به شما نحوه کنترل ورودی های ذهن را نشان میدهد تا بدین وسیله، باورهای قدرتمند کننده ای بسازید.

به خاطر استفاده از آموزش های این گروه ، فرمولی یاد می‌گیرید که به شما می‌گوید: "چگونه خود را بهتر بشناسید"، چگونه با توجه به نتایج زندگی تان، “باورهای محدود کننده را شناسایی و تغییر دهید”.

"درک فرمول و قوانین ثروت" که نتیجه استفاده از آموزش های این دوره است، شما را درباره آینده مالی تان به آرامش می رساند. یعنی حتی اگر به خاطر یک سری باورهای محدود کننده(به خاطر داشته باشید که باورهای ما یک شبه اصلاح نمی شوند) با ناخواسته ای مواجه شوید، نمی ترسید زیرا به خاطر درک فرمول و قوانین ثروت، سریعاً به رفتار خود رجوع و ریشه‌ی آن نوع رفتار را در باورهایتان شناسایی می‌کنید.

پس از تکرار این آموزش ها به اندازه کافی، این قوانین آنقدر در وجودتان ریشه می دواند و جزئی از باورها و ایمانتان می گردد، که به راحتی می پذیرید که، باید دلیل هر اتفاق را فقط در باورهای خودتان جستجو نموده، آنها را یافته و سپس با تغییر آنها، نتیجه را به صورت ریشه ای و ماندگار، تغییر دهید.

زیرا قانون را می‌دانید و اگر نتیجه راضی کننده نباشد، سریعاً باورهای مانع را شناسایی و ازآنجا که راه تغییر باورها را آموخته اید، شروع به تغییر باورهای محدود کننده و ایجاد باورهای قدرتمند کننده درباره آن موضوع می نمایید.

این همان نقطه عطفی است که شما را از بدنه اکثریت جامعه جدا و وارد وضعیت ذهنی می کند که "۱% مردم جهان(افراد موفق جهان)" در آن وضعیت هستند.

 

باورهای قدرتمند کننده جدید، ذهن را به شیوه صحیح برنامه ریزی نموده و برنامه ذهنی جدید، شما از شرایط قبلی جدا و وارد وضعیت بالاتری می نماید که در آنجا ایده ها، الهامات، موقعیت ها و فرصت هایی شما را احاطه می کند که موجب تغییر وضعیت مالی تان می شود.

به اندازه ای که با تمرکز بر مطالب این آموزشها ، متعهد به کنترل ورودی های ذهنتان می شوید، به اندازه ای که رفتار خود را منطبق بر مطالب آموزشی  می نمایید، به همان اندازه نیز بذر باورهای قدرتمند کننده جدید در ذهن تان کاشته می شود.

پس دوستان و همراهان عزیز منتظر فایلهای آموزشی این گروه باشید .

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 78

دیدگاه های کاربران (0)

مازندران

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما